Bemutatkozás

20 éve hobbim a fájdalomcsillapítás,melyet sikerült a szexuális fájdalmak gyógyítására is alkalmazni. Ezzel a természetes módszerrel a szexuális akadályt jelentő fájdalmas hüvelygörcs-vaginizmus gyorsan és maradéktalanul gyógyul. Eredményessége miatt azóta is ez a kedvencem. Az utóbbi években sikerült gyorsítani az életminőség javulást a szeméremtest, a csikló és a húgycső tartós fájdalmainál is. A fájdalom kezelések kapcsán a tűrhetetlen viszketés és a csípő-égő-hasító érzés is jelentősen javul.

Szívesen foglalkozom reménytelennek látszó esetekkel : makacs gyulladással,meddőséggel is

1983-ban a Debreceni Orvostudományi Egyetemen végeztem, majd nőgyógyász szakvizsgát és a SOTE-n családorvosi jogosítványt szereztem.

Svédországban élve 25 éve ragadott magával a svédek egészség és környezet tudatossága. Skandinávia rák – és főleg koraszülés megelőzés terén világvezető ! Ott tettem szert a betegségmegelőző szemléletre és azóta gyakorlom a primer és szekunder prevenciót.

1992: Kínában, Vietnámban és Mongóliában ismerkedtem meg a magyar orvos számára akkor még szokatlan komplementer gyógyítással, de Ausztráliában, Szingapúrban, Beiruthban, Szíriában, Algériában és Izraelben is szereztem értékes, orvos-páciens kapcsolatban hasznosítható ismereteket.

1994:Az akkor egy éves Integratív Pszichoterápiás Egyesület tagja lettem, majd Kadirov professzor hipnózis klinikáján Tadzsigisztánban tanulmányoztam a perzsa alternatív medicinát és főként a tudatállapotmódosítással létrehozott gyógyszermentes fájdalomcsillapítást – hipnalgéziát.

Az utóbbi években Magyarország legnagyobb természetes és holisztikus szemléletű intézményében / Mammut II.-Biovital-Melissa / voltam nőgyógyász és életmód tanácsadó.
Jelenleg nőgyógyászati magánrendelést és fájdalomcsillapítást folytatok a 11.kerületben a Gazdagréti tér 5. sz.alatt.

A lelki tényezőket nagyon fontosnak tartom. Új páciensre egy egész órát szánok. Rendelőmben a hölgyek a vizsgálat, gyógyítás, kezelés minden fázisát értik. Tudják, hogy mi és miért történik a testükben, hiszen látják a gyógyulás részleteit. Ebben segít a videokolposzkóp, PH színskála, ultrahang. A folyamatos tájékoztatás és pozitív megerősítés kitartást, reményt ad. Aktív szereplőként nemcsak érzik az életminőség javulását, hanem tudják is, hogy meggyógyultak, kialakul a stabil gyógyultság-egészség tudat. Az aktív páciens szerep tartósabb egészséget eredményez, mint a csak bizalmon alapuló-gyógyítsanak meg !- passzív hozzáállás, amit bármikor megingathat akár az ismeret hiányból eredő indokolatlan tévhit, vagy félelem is. Minden a fejben dől el hallom gyakran pácienseimtől.
A szelíd gyógymódok mellékhatás nélkül segítenek, de hosszabb idő alatt vezetnek eredményre, mint a rohanó európai életmód miatt általánossá vált gyors hatású, de gyakran nem kívánt következménnyel járó gyógyszeres és műtétes beavatkozások. Az antibiotikumok nemcsak a kórokozókat pusztítják. Testünk első védelmi rendszerét alkotó bakteriális örökségünket, a természetes szülés és a szoptatás során kapott hasznos flórát is ritkítják, gyengítve ezzel a baktérium páncélt. A gombaellenes gyógyszer sem csak a panasz helyén hat, hanem a belekben élő egészségünket őrző (pl. a fontos B-vitaminok előállítását végző) gombákat is támadja. A gyógyszerek ára is magas !
Műtétek után időnként előfordul, hogy a hegesedés, vagy összenövések miatt kellemetlen újabb panaszok, fájdalmak is jelentkeznek. Félbehagyott diéták helyett a páciens egyéniségéhez legjobban igazodó egészséghez vezető elsősorban természetes és költséghatékony módszert választunk.
Gyógyszert célzottan a kimutatott kórokozók ellen, a legkisebb hatékony adagban és a legrövidebb ideig adok. / Természetesen kivétel akad, pl chlamydia gyanú esetében – a súlyos, akár életveszélyes szövődmények elkerülése miatt /

Szakorvosi diploma

diploma