Bemutatkozás

30 éve hobbim a fájdalomcsillapítás, melyet sikerült a szexuális fájdalmak – sexual pain gyógyítására is alkalmazni. Ezzel a természetes  fizikális módszerrel a szexuális akadályt jelentő fájdalmas hüvelygörcs-vaginizmus – vaginismus fájdalma gyorsan és maradéktalanul gyógyul. Eredményessége miatt azóta is ez a kedvencem. Az utóbbi években sikerült gyorsítani a terápiát és az életminőség javulást a vulvodynia, vestibular – vestibulitis sy, a  szeméremtest / kis és nagyajkak /, a csikló és a húgycső tartós fájdalmainál is. A fájdalom kezelések kapcsán a tűrhetetlen  a csípő-égő-hasító érzés  megszűnik sőt a viszketés is jelentősen javulhat.

Szívesen foglalkozom reménytelennek látszó esetekkel : makacs gyulladással, funkcionális meddőséggel is.

1983-ban a Debreceni Orvostudományi Egyetemen végeztem, majd nőgyógyász szakvizsgát és a SOTE-n családorvosi jogosítványt, majd szakvizsgát szereztem.

Svédországban élve 34 éve ragadott magával a svédek egészség és környezet tudatossága. Skandinávia rák – és főleg koraszülés megelőzés terén világvezető ! Ott tettem szert a betegségmegelőző szemléletre és azóta gyakorlom a primer és szekunder prevenciót.

1992: Kínában, Vietnámban és Mongóliában ismerkedtem meg a magyar orvos számára akkor még szokatlan komplementer gyógyítással, de Ausztráliában, Szingapúrban, Beirutban, Szíriában, Algériában és Izraelben is szereztem értékes, orvos-páciens kapcsolatban hasznosítható ismereteket.

1994:Az akkor egy éves Integratív Pszichoterápiás Egyesület tagja lettem, majd Kadirov professzor klinikáján Tadzsigisztánban tanulmányoztam a perzsa alternatív medicinát és főként a tudatállapot módosítással létrehozott gyógyszermentes fájdalomcsillapítást – a hipnalgéziát.

Magyarország legnagyobb természetes és holisztikus szemléletű intézményében / Mammut II.-Biovital-Melissa / voltam nőgyógyász és életmód tanácsadó.
Jelenleg nőgyógyászati magánrendelést és fájdalomcsillapítást folytatok a 12-kerületben a Greguss utca 4/B alatt.

A lelki tényezőket nagyon fontosnak tartom. Új páciensre az alapos vizsgálatok miatt fél órát szánok. Rendelőmben a hölgyek a vizsgálat, gyógyítás, kezelés minden fázisát értik. Tudják, hogy mi és miért történik a testükben, hiszen látják a gyógyulás részleteit. Ebben segít a videokolposzkóp, Schiller-próba, PH színskála, ultrahang. A folyamatos tájékoztatás és pozitív megerősítés kitartást, reményt ad. Aktív szereplőként nemcsak érzik az életminőség javulását, hanem tudják is, hogy meggyógyultak, kialakul a stabil gyógyultság-egészség tudat. Az aktív páciens szerep tartósabb egészséget eredményez, mint a csak bizalmon alapuló-gyógyítsanak meg !- passzív hozzáállás, amit bármikor megingathat akár az ismeret hiányból eredő indokolatlan tévhit, vagy félelem is. “Minden a fejben dől el” hallom gyakran pácienseimtől.
A szelíd gyógymódok mellékhatás nélkül segítenek, de hosszabb idő alatt vezetnek eredményre, mint a rohanó európai életmód miatt általánossá vált gyors hatású, de gyakran nem kívánt következménnyel járó gyógyszeres és műtétes beavatkozások. Az antibiotikumok nemcsak a kórokozókat pusztítják. Testünk első védelmi rendszerét alkotó bakteriális örökségünket, a természetes szülés és a szoptatás során kapott hasznos flórát is ritkítják, gyengítve ezzel a baktérium páncélt. A gombaellenes gyógyszer sem csak a panasz helyén hat, hanem a belekben élő egészségünket őrző (pl. a fontos idegvédő B-vitaminok előállítását végző) gombákat is támadja. Ráadásul a gyógyszerek ára is jelentős !
Műtétek után időnként előfordul, hogy a hegesedés, vagy összenövések miatt akár még kellemetlen újabb panaszok, fájdalmak is jelentkeznek. Félbehagyott diéták helyett a páciens egyéniségéhez legjobban igazodó egészséghez vezető elsősorban természetes és költséghatékony módszert választunk.
Gyógyszert célzottan a kimutatott kórokozók ellen, a legkisebb hatékony adagban és a szükséges legrövidebb ideig adok. / Természetesen kivétel is akad, pl Chlamydia gyanú esetében . a meddőség, vagy a súlyos, akár életveszélyes szövődmények elkerülése miatt /

Szakorvosi diploma

diploma