Fájdalmas szex – sexual pain

A nemi szervi fájdalmaknak időnként testi okai vannak. Ilyenkor betegségek, leggyakrabban gyulladások, vagy éppen az erre használt kémiai szerek váltanak ki hüvelyi behatoláskor, szexuális érintkezés közben, vagy együttlét után fájdalmat . Kialakul a dyspareunia, vagy fájdalmas közösülés.

Baktériumok, élősködők, gombák, vírusok által okozott gyulladások okozhatnak fájdalmat a szeméremtesten, vagy a hüvelyben. Nemi úton kerülnek gyakran az intim területre a szövetpusztulásért felelős kórokozók. A gyulladás miatt a sérült szövetek érzékennyé válnak, fájhat a szex.

A fájdalmas szex okai bővebben >>>

A fájdalmas szex kezelése, gyógyítása

Sikerült kifejleszteni egy 18 kezelésből álló kúrát, amely a tapasztalatok szerint akár 6 nap alatt is gyógyítja az intim fájdalmakat. Elégedettségi garanciával végzem a terápiát. Ha a 18 kezelés után még maradványtünet észlelhető, szükség szerint akár 18 ingyenes alkalom áll rendelkezésre.

A kezelések minden esetben konzultációval és vizsgálattal kezdődnek. Már az első találkozás előtt azt kérem a pácienseimtől, hogy írják le fájdalmuk előtörténetét. Mikor kezdődtek a panaszok, mit tapasztalnak, volt-e már gyógyítási kísérlet /pl. pszichoterápia/ és hogy hat az állapotuk a női önbizalmukra.

A leírt előzmény, és az első személyes találkozó alapján alakítom ki a személyre szabott kezelés sorozatot.

A fájdalmas szex gyulladás következménye is lehet és ennek az okait fek kell deríteni. Az első találkozások alkalmával az kezelés mellett megkezdődhet a partnerre is kiterjesztett góckutatás, majd az eredmények ismeretében a góctalanítás, a célzott gyógyszeres terápia is.

A fájdalmas szex kezelése, gyógyítása bővebben >>>