Fájdalmas szex

A nemi szervi fájdalmaknak legtöbbször testi okai vannak. Nagyon gyakran betegségek váltanak ki hüvelyi behatoláskor, szexuális érintkezés közben, vagy együttlét után fájdalmat . Kialakul a dyspareunia, vagy fájdalmas közösülés.

Baktériumok, élősködők, gombák, vírusok által okozott gyulladások gyakran váltanak ki fájdalmat a szeméremtesten, vagy a hüvelyben. Nemi úton kerülnek gyakran az intim területre a szövetpusztulásért felelős kórokozók. A gyulladás miatt a sérült szövetek érzékennyé válnak, fájhat a szex.

A fájdalmas szex okai bővebben >>>

A fájdalmas szex kezelése, gyógyítása

Sikerült kifejleszteni egy 18 kezelésből álló kúrát, amely a tapasztalatok szerint akár két hét alatt is gyógyítja az intim fájdalmakat

A kezelések minden esetben egy konzultációval kezdődnek. Már az első találkozásra azt kérem a pácienseimtől, hogy írják le fájdalmuk előtörténetét a kezdetektől.

A leírt előzmény, és az első személyes találkozó alapján alakítom ki a személyre szabott kezelést és annak mikéntjét.

A fájdalmas szex egy következmény és először ennek a következménynek az okait kell felderíteni. Az első találkozások alkalmával a kezelés mellett megkezdődik a góckutatás, majd az eredmények tudatában a góctalaníts is.

A fájdalmas szex kezelése, gyógyítása bővebben >>>