A fájdalmas szex kezelése, gyógyítása

20 éve foglalkozom a fájdalmak megszűntetésével, amelyet 15 éve az övön aluli fájdalmaknál is eredményesen alkalmazok, így a fájdalommal járó szexuális együttlétet is.

Az alkalmazott technikáim hand-on, refocusing, neuro-feedback, reprograming the mind (figyelem átirányítás, visszacsatolás, újraprogramozás ). Sikerült kifejleszteni egy 18 kezelésből álló kúrát, amely a tapasztalatok szerint akár két hét alatt is gyógyítja az intim fájdalmakat. Ilyenkor a gyors gyógyulás érdekében naponta kétszer végezzük a kezeléseket, de a hetente, kéthetente egyszer alkalmazott kezelések is ugyanolyan hatékonyak. Ha két kezelés közt több mint két hét telik el, akkor több kezelés szükséges a teljes gyógyulás eléréséhez. A 18 kezelést az igényekhez és a lehetőségekhez szabjuk. Így a hölgyek 2 héttől 36 hétig  járhatnak a fájdalmakat gyógyító kezelésekre.

A kezelések minden esetben egy konzultációval kezdődnek. Már az első találkozásra azt kérem a pácienseimtől, hogy írják le fájdalmuk előtörténetét a kezdetektől.

A leírt előzmény, és az első személyes találkozó alapján alakítom ki a személyre szabott kezelést és annak mikéntjét.

Első találkozásunkkor alapos nőgyógyászati vizsgálat történik, mely során kiderítjük, hogy van-e valamilyen betegség-testi ok, ami kiváltja, vagy fenntartja a fájdalmat.

A pácienseim egy része a gyakran észlelt tünetmentes méhnyak-nyakcsatorna gyulladás a góckutatás, partnervizsgálat, célzott kezelés, intim ökoszisztéma, pH rendezése után meggyógyul.

Ha ezután is tapasztalható még fájdalom, (vulvodynia, dyspareunia) az eset kezelést igényel, mivel a tartósan fennálló fájdalom rögzülhet és vaginizmus (izomgörcs) is kialakulhat.

A fájdalmas szex egy következmény és először ennek a következménynek az okait kell felderíteni. Az első találkozások alkalmával a kezelés mellett megkezdődik a góckutatás, majd az eredmények tudatában a góctalaníts is.

Az okok felderítése érdekében az első kezelések alkalmával partnervizsgálatot is végzünk.

A partnerviszgálatnak az a célja, hogy kizárjuk, hogy egy esetleges fertőzést a partnertől kapott el a hölgy páciensem. Erre azért van szükség, mert ha ez így van fenn áll a visszafertőzés veszélye a kezelések után. Előfordulhat, hogy a partner teljesen tünetmentesen hordoz olyan kórokozókat, amelyek csak a hölgynél mutatnak tüneteket.

Több páciensemnél voltak lelki okok a kiváltó körülmények között, sokuk hosszú terápia után jön el csak hozzám, miután a szexuálpszichológusnak, vagy pszichiáternek, pszichológusnak nem sikerült teljesen megszűntetni a fájdalmat. A tapasztalat azt mutatja, hogy a fájdalom meggyógyítása után a lelki problémák is megoldódnak, mivel a gyógyulás után a párkapcsolat is javul, a problémák oldódnak.

Negatív rákszűrési eredmény birtokában elkezdjük a fájdalom kezeléseket, a 18 kezelésből álló deszenzibilizációs kúrát. A kezelésekhez a páciens aktív közreműködése nem szükséges.

Magának a fájdalomnak a kezelése már az első találkozáson elkezdődik. Az első 3-4 alkalom, általában kellemetlenebb élmény a hölgyeknek, kisebb és folyamatosan enyhülő fájdalommal jár, majd a 4. alkalom után általában már teljesen fájdalommentes.

Ennél az első 3-4 kezelésnél az örökké összeszorult állapotban lévő medence fenék hüvely bemenetet záró izmait lazítjuk el, nyújtjuk ki. Az izom ilyenkor még ellenáll, ez okozhatja a kellemetlen érzést, később viszont ez megszűnik.

Éber hipnózis, szuggeszció, refocusing segítségével létrehozott fájdalomcsillapítás közben tágítjuk a hüvelyt. A nőgyógyászati hüvelyfeltáró eszközzel, majd kézzel történik a fájdalmat kiváltó pontok (trigger pontok) ingerlése.

Egy-egy kezelés 25-40 percig tart, ami talán csak az első pár, picit fájdalmasabb kezelésnél fontos, mivel azt követően fájdalommentes kezelésről beszélünk.

Megszoktatjuk a szervezetet, illetve a reflexesen, örökké dolgozni, összehúzódni akaró izmot, hogy ellazuljon, pihenjen, ne görcsöljön. Erre ráérez, megszokja a szervezet és ezt a pozitív állapotot, viselkedést fogja folytatni, megtanulni. Angolul ezt a módszert „reprogramming the mind”-nak, azaz az agy újraprogramozásának is szokták nevezi. Átprogramozzuk a testet és az agyat, egyszerre az izmot és aztán a fájdalom reflexívet illetve a fájdalom központot is. Ennek eredményeként az izomgörcs megszűnik, a fájdalom enyhül majd meg is szűnik.

Az első három kezelés elviselhető negatív élménye után a további alkalmak közben megnyílnak a páciensek és a kezelések alatt végig zavartalanul intenzív párbeszédet folytatunk egymással. A technikailag jól kivitelezett visszacsatolások után ennek a régiónak a központja átprogramozódik és a korábbi panaszt okozó, a behatolást megakadályozó hibás működés, feltételes reflex-izomgörcs oldódik és a fájdalom is csökken, majd megszűnik

Bár már a 4-5 alkalom után fájdalommentessé válik a kezelés, csak általában a 12 kezelés után szokott sor kerülni a próbaegyüttlétre. A 12. kezelés, amely a fájdalmas közösülés gyógyítására szolgál általában már sikert szokott hozni, így akadálytalanná, fájdalommentessé válik a szex, a behatolás. A próbaegyüttlét tapasztalatait megbeszéljük, és ez alapján folytatjuk a kezeléseket, amennyiben erre szükség van.

Eddig mindegyik hölgy páciensemet, akik fájdalmas nemi együttlét panaszaival kerestek fel engem maximum 18 kezeléssel meg tudtam gyógyítani, és egyiküknek sem újult ki a fájdalma.

A húgycső fájdalma gyógyul leggyorsabban, a panasz 1-3 kezelésre megszűnik. A csikló, a kis és a nagyajkak, gát fájdalom eddig 3-5 kezelésre gyógyult. Meglepően gyors és intenzív, pozitív lelki változáson mennek át kezelésről kezelésre pácienseim. Női önértékelésük, önbizalmuk helyrebillen. Sok esetben a párkapcsolat is jelentősen és gyorsan javul, illetve kiteljesedik.

Amennyiben Ön is hasonló szexuális fájdalmakkal küszködik, jelentkezzen be nálam, kezdjük el a kezelést, amit, amennyiben az időbeosztása engedi, akár 2 hét alatt végig tudunk csinálni.

Mostanában a kezelések befejezése után is kérem a hölgyeket, hogy írják le tapasztalataikat. Az otthonukban régóta, akár 10-13 éve párjukkal együtt titokban szenvedőknek fontos, hogy az interneten keresgélve találkozzanak a saját problémájukhoz hasonló esetekkel. Így megtudhatják, hogy van segítség, problémájuk az okoktól függetlenül jól és gyorsan gyógyul. A harmónikus szexualitás élménye, a zavartalan és teljes párkapcsolat számukra is lehetséges. Másoknak már sikerült.