A fájdalmas szex kezelése, gyógyítása

35 éve foglalkozom a fájdalmak megszüntetésével, amelyet 25 éve az övön aluli fájdalmaknál is eredményesen alkalmazok, így a fájdalommal járó szexuális együttlét esetében is.

Alkalmazott technika: fizikális deszenzibilizáció, mely során módosul a fájdalomküszöb. Az a terület. ami korábban fájt az a kezeléssorozat után elveszti fokozott érzékenységét..
Sikerült kifejleszteni egy 18 kezelésből álló kúrát, amely a tapasztalatok szerint akár 6 nap alatt is gyógyítja az intim fájdalmakat. Ilyenkor a gyors gyógyulás érdekében naponta háromszor végezzük a kezeléseket, de a hetente, kéthetente egyszer – kétszer alkalmazott kezelések is ugyanolyan hatékonyak. A 18 kezelést az igényekhez és a lehetőségekhez szabjuk. Így a hölgyek 6 munkanaptól 36 hétig  járnak a fájdalmakat gyógyító kezelésekre.

A kezelések minden esetben konzultációval -vizsgálattal kezdődnek. Már az első találkozás előtt azt kérem a pácienseimtől, hogy írják le fájdalmuk előtörténetét a kezdetektől és csatolt PDF file-ként küldjék el a drtakatsbela@gmail.com-ra.

A leírt előzmény, és az első személyes találkozó segít, hogy személyre szabott legyen a kezelés .

Első találkozásunkkor alapos nőgyógyászati vizsgálat történik, mely során kiderítjük, hogy van-e valamilyen betegség-testi ok, ami kiváltotta a fájdalmat.

Az első találkozások alkalmával a kezelés mellett megkezdődik a partnerre is kiterjesztett góckutatás, majd az eredmények ismeretében a góctalanítás – célzott gyógyszeres terápia is.

A partner vizsgálatának az a célja, hogy kizárjuk, hogy egy esetleges fertőzést a partnertől kapott-e el a hölgy páciensem. Erre azért van szükség, mert így megakadályozható a visszafertőződés . Előfordul, hogy a partner teljesen tünetmentesen hordoz olyan kórokozókat, amelyek csak a hölgynél mutatnak tüneteket.

Több páciensemnél kerestek lelki okokat is a kiváltó körülmények között, sokuk hosszú terápia után jött el csak hozzám, miután a szexuál pszichológusnak, vagy pszichiáternek, pszichológusnak nem sikerült  megszüntetni a fájdalmat. A tapasztalat azt mutatja, hogy a fájdalom meggyógyítása után a lelki problémák is megoldódnak, javul az önértékelés és a párkapcsolat is.

Már az első találkozáskor elkezdhetjük a fájdalom kezeléseket, a 18 kezelésből álló fizikális deszenzibilizációs kúrát. Előnyös, hogy kezelésekhez a páciens aktív közreműködése és a partner megjelenése nem szükséges.

Az első 3-4 alkalom, általában kellemetlen-fájdalmas élmény a hölgyeknek, majd a többi folyamatosan csökkenő kellemetlenséggel jár.

Ennél az első 3-4 kezelésnél az örökké összeszorult -görcsös állapotban lévő medence fenék hüvely bemenetet záró izmait lazítjuk el, nyújtjuk ki. Az izom ilyenkor még ellenáll, ez okozza a fájdalmas érzést, később viszont ez megszűnik.

Segítő beszélgetés által létrehozott fájdalomcsillapítás közben tágítjuk a hüvelyt. A nőgyógyászati hüvelyfeltáró eszközzel, majd kézzel történik a fájdalmat kiváltó pontok (trigger pontok) ingerlése.

Egy-egy kezelés az állapottól függően 10-40 percig tart.

Megtanítjuk a szervezetet, illetve a reflexesen, örökké dolgozni, görcsösen összehúzódni akaró izmot, hogy ellazuljon, pihenjen. Ezt megszokja a szervezet és ezt a pozitív állapotot, viselkedést fogja folytatni, megtanulni. Angolul ezt a módszert „reprograming the mind”-nak, azaz az agy újraprogramozásának is szokták nevezi. Átprogramozzuk a testet és az agyat, egyszerre az izmot és aztán a fájdalom reflexívet, illetve a fájdalom központot is. Módosul a fájdalom küszöb. A technikailag jól kivitelezett visszacsatolások eredményeként a behatolást akadályozó izomgörcs oldódik, a fájdalom enyhül majd megszűnik.

Az első 3-4 kezelés negatív élménye után a további alkalmak közben megnyílnak a páciensek és a kezelések alatt végig zavartalanul párbeszédet folytatunk.

Csak a 12 kezelés után szokott sor kerülni a próbaegyüttlétre. melynek tapasztalatait megbeszéljük, és ez alapján folytatjuk a személyre szabott kezeléseket.

Eddig mindegyik hölgy páciensemet, akik fájdalmas nemi együttlét panaszaival kerestek fel, a 18 kezelésből álló fizikális deszenzibilizációval sikerült meggyógyítani, és egyiküknek sem újult ki a fájdalma.

A húgycső , a csikló, a kis és a nagyajkak és a gát fájdalom is maradvány tünet nélkül gyógyul.

Meglepően gyors és intenzív, pozitív lelki változáson mennek át kezelésről kezelésre pácienseim.Női önértékelésük, önbizalmuk helyreáll és a párkapcsolatuk is jelentősen és gyorsan javul, illetve kiteljesedik.

Amennyiben Ön is hasonló szexuális fájdalmakkal küszködik, jelentkezzen be nálam, kezdjük el a kezelést, amit, amennyiben az időbeosztása , lehetősége enged akár 6 nap alatt is kivitelezhetünk.

Mostanában a kezelések befejezése után is kérem a hölgyeket, hogy írják le tapasztalataikat. Az otthonukban régóta, akár 10-13 éve párjukkal együtt titokban szenvedőknek fontos, hogy az interneten keresgélve találkozzanak a saját problémájukhoz hasonló esetekkel. Így megtudhatják, hogy van segítség, problémájuk az okoktól függetlenül jól és gyorsan gyógyul. A harmónikus szexualitás élménye, a zavartalan és teljes párkapcsolat számukra is lehetséges. Másoknak már sikerült.