Önnek is fáj a nemi aktus, vagy hüvely fájdalma miatt nem is képes szeretkezni?

Várakozás, beletörődés helyett hárítsuk el közösen a kiváltó okokat.

25 év alatt sikerült kifejleszteni az intim fájdalmakat gyógyító gyors és hatékony módszert. Másoknak már sikerült. / bővebben: vélemények /

A fájdalmas szex okaiA  rövid ideje fennálló nemi szervi fájdalmaknak legtöbbször testi okai vannak. Nagyon gyakran betegségek váltanak ki hüvelyi behatoláskor, szexuális érintkezés közben, vagy együttlét után  fájdalmat . Kialakul a dyspareunia, vagy fájdalmas közösülés.

Baktériumok, élősködők, gombák, vírusok által okozott gyulladások gyakran váltanak ki fájdalmat a szeméremtesten, vagy a hüvelyben. Nemi úton kerülnek gyakran az intim területre a szövetpusztulásért felelős kórokozók.  A  gyulladás miatt a sérült szövetek érzékennyé válnak, fájhat a szex.

A folyamat ráterjedhet  a méhnyakra, a méh nyálkahártyára is, ami szintén okozhat szexuális életet zavaró alhasi, deréktáji fájdalmat ./ bővebben nyakcsatorna gyulladás / A folyamat felfelé terjedve fájdalommal és akár vérzéssel is együtt járó méh, petevezető és petefészek gyulladást okozhat. / bővebben: nyakcsatorna gyulladás szövődményei /A gyulladás lefelé ráterjedhet a hüvely bemenetének mirigyeire is, kialakul az elviselhetetlenül fájdalmas Bartholin  ciszta, vagy tályog. A húgycsőre  terjedő gyulladás vizelési, húgyúti panaszokat vált ki. A szeméremtest gyulladása gyakran csikló, kisajak, vagy nagyajak fájdalmat okoz.

Fejlődési rendellenességek, például a túl szűk és ellenálló szűzhártya, vagy néha a hátrahajló méh is okozhat közösülési fájdalmat – dyspareuniát. A szeméremtestet ért ütés, sérülés egy baleset során, vagy akár a szüléskor végzett gátmetszés hege  is kiválthat szexuális fájdalmat. Daganatok, mióma, fibróma és a petefészkek cisztája, vagy gyulladása is járhat nemi élet közben fájdalommal. Cukorbetegség, pajzsmirigy működési zavar, allergia, sugárkezelés, gyógyszerek /antibiotikum, antidepresszáns, fogamzásgátlók/ helyileg alkalmazott krémek-kúpok, hüvelyöblítés, helytelen diéták, változókori hormonhiány, szövetsorvadás, de akár egy hólyagtükrözés is kiválthat szexet zavaró fájdalmat.

Nem érdemes halogatni a vizsgálatot, hiszen az említett betegségek nagy része  nőgyógyászati rendelőben orvosolható. / bővebben: góckutatás, partnervizsgálat, góctalanítás, célzott kezelés / A tartósan fennálló fájdalmak rögzülhetnek, így alakul ki leggyakrabban a szeretkezés közben, vagy a szex után jelentkező fájdalom, a vulvodynia, dyspareunia. Az ismétlődő fájdalmak nagyon gyakran beindítják a szervezet védekező reflexét és a hüvelybemenetet záró izomzat görcsbe rándul. / bővebben: vaginizmus /  Ez a helyzet beavatkozást kíván, együtt gyorsan túljutunk a problémán. / bővebben: vaginizmus gyógyítása /

Ha testi okot nem találunk, vagy azokat már megszüntettük és még mindig jelez fájdalmat a páciens, vagy ha már a szexuális élet kezdete óta van fájdalom, felállíthatjuk a vulvodynia diagnózist és elkezdhetjük a hatékony fájdalom kezeléseket – a deszenzibilizációt. A kiváltó testi – lelki okoktól függetlenül a  elvégzett kezelések a fájdalom hirtelen csökkenése, majd megszűnése révén lelkileg is gyors és jelentős pozitív  változást okoz a hölgyek személyiségében, hangulatában. A 12. kezelés után javasolt próba együttlét és a későbbi szexuális érintkezések kellemes tapasztalatai hamar elhalványítják a korábbi testi – lelki szenvedéseket. /  szorongás, félelem, feszültség, bizonytalanság, stressz, szextől, nemi betegségtől, vagy terhességtől való túlzott félelem /  A gyógyulás után a harmonikus, örömteli szeretkezés pozitív élményei gyakran megszüntetik az ilyen esetekben gyakori párkapcsolati nehézségeket  is.

Másokhoz hasonlóan Önnek is sikerül majd segítséggel túljutni problémáján. Önnek is  jár az harmonikus párkapcsolat, a zavartalan szex élménye. Sokszor csak több éves pszichoterápiás kezelések után keresnek fel a gyógyulni vágyó páciensek. Költséghatékonyabb késedelem nélkül bejelentkezni vizsgálatra. / Bővebben: Vélemények /