• "A fájdalmas szex gyógyításában a legnagyobb elismerést, az adja, amikor mindhárman boldogak vagyunk, a hölgy páciensem, partnere és így én is."

30 éve munkám és egyben hobbim is a fájdalomcsillapítás,melyet sikerült a szexuális fájdalmak gyógyítására is alkalmazni. Ezzel a természetes módszerrel a szexuális akadályt jelentő fájdalmas hüvelygörcs-vaginizmus gyorsan és maradvány tünet nélkül gyógyul. Svédországban élve 33 éve ragadott magával a svédek egészség és környezet tudatossága. Ott tettem szert a betegségmegelőző szemléletre és azóta gyakorlom a primer és szekunder prevenciót . Bővebben rólam >>

Foglaljon akár online időpontot nálam, de még jobb telefonon, a kapcsolat menü alatt megtalálja további elérhetőségeimet is.

A rövid ideje fennálló nemi szervi fájdalmaknak sokszor testi okai vannak. Nagyon gyakran betegségek, például gyulladások váltanak ki hüvelyi behatoláskor, szexuális érintkezés közben, vagy együttlét után fájdalmat . Kialakul a dyspareunia, vagy fájdalmas közösülés.
Baktériumok, élősködők, gombák, vírusok által okozott gyulladások gyakran váltanak ki fájdalmat a szeméremtesten, vagy a hüvelyben. Nemi úton kerülnek gyakran az intim területre a szövetpusztulásért felelős kórokozók. A gyulladás miatt a sérült szövetek érzékennyé válnak, fájhat a szex. Bővebben >>
Bővebben

A fájdalmas szex kezelése

1983 óta vagyok nőgyógyász, 30 éve a fájdalomcsillapítás a speciális területem. Hatékonyan, egy fizikális deszenzibilizációs módszert kialakítva gyógyítom elégedettségi garanciával a fájdalmas szexuális együttlét panaszait A kiváltó okok, legyen az vulvodynia, Dyspareunia, vagy bármilyen más ok, a legtöbb esetben vaginizmushoz, a hüvely körüli medencefenék izmainak feltételes reflexhez kötött védekezéséhez, akaratlan, görcsös összehúzódásához vezetnek. Fizikális deszenzibilizációval, elégedettségi garanciával a fájdalomküszöb módosításával akár 6 nap alatt orvosolni lehet a problémát. Bővebben >>