Góckutatás

GóckutatásNőgyógyászati panaszok esetében javaslom a páciensnek az alapos intim állapotfelmérést, az intim területen és a környékén található ott szövődményt okozó kórokozók felderítését, melyet a partnerre is kiterjesztve végzünk.

-Baktériumok és Candida, valamint egyéb gombák kimutatása méhnyakból /2 minta/, vizeletből, száj-garat flórából, hüvelybemenet bőréről, húgycsőből, ondóból /2minta/, pénisz-makk-herezacskó bőréről, mikrobiológiai vizsgálattal + antibiogram

-HPV-tipizálás/a megas kockázatú HR-HPV okozza a méhszájrák 90-95%-át /

-HSV1,2-szerológia /a HPV mellett ez a 2.méhnyakrákot okozó vírus /

-Atopobium vag , Ureaplasma , Mycoplasma hominis, N. gonorrhoea , Chlamydia trachomatis , Trichomonas vag, Gardnerella vag, kimutatása DNS vizsgálattal

Szükségesek lehetnek az alábbi vizsgálatok is

-Herpes zoster teszt /”3.herpes”

-HIV-AIDS-teszt

-Treponema pallidum kimutatása / szifilisz – teszt /

-HepatitisB,C

-vércukor, inzulin rezisztencia, hormonvizsgálatok /TSH, PRL, E2, Prog, LH, FSH, Testo, DEAS, HCG / CRP,ASO,RF,MonoN, Toxo, Rubeola, CMV, VZV, EB, Chl T, Mycopl, Ureopl, stb

-Fájdalom kivizsgálás része a hozott allergológiai vizsgálat és szükség esetén a medence kétoldali röntgen felvétele, vagy MRI

Az eredmények birtokában lehetőség nyílik a célzott terápiára a korszerű orvosi szemléletet követve csökkentve ezzel a mellékhatásokat.

A célzott kezelés után kontroll vizsgálattal ellenőrizzük, hogy nem áll-e fenn antibiotikum rezisztencia, kipusztult-e a kimutatott kórokozó, vagy kórokozók. Eredménytől függően teljes gyógyulásig folytatjuk az egészség helyreállító kezelést a partnerre is kiterjesztve.