Méhszájkezelés

• MéhszájkezelésA gát és a végbél közelsége miatt legkönnyebben a hüvelybe és húgyutakba bejutó gennykeltő bélbaktériumok és gombák nagy része gyógyszer nélkül is elpusztul a kezelések hatására .
  • Nincs hegesedés . Az eredeti egészséges laphám visszanő a helyére.
  • A szervezetet nem terheli meg .
  • Általában már néhány kezelés után megszünnek a panaszok .
  • Egyre vékonyabbá és egyre kisebb területűvé válik a kóros hámmal borított rész – ezzel jelentős mértékben csökken a szövethatárokon kialakuló méhnyakrák előfordulásának kockázata ! / a gyulladáskeltő kórokozók számára kedvező, nagy felületet jelentő hengerhám eltávolítása is fontos az egészséges egyensúly helyreállítása szempontjából. /
  • Videokolposzkóppal látva a gyógyulás minden részletét , a páciens aktív részese a kezeléseknek és rendszeres pozitív megerősítésben részesül. Nem csak érzi a javulást , hanem érti is , hogy mi és miért történik vele . Kialakul a stabil egészséget biztosító egészség – tudat .
  • A támogatás hatására gyakran újra működni kezd a hasznos baktériumokból álló Döderlein-flóra. Rendeződik a PH , az intim ökoszisztéma egyensúlya helyreáll . Újra termelődni kezdenek a parazita , baktérium , vírus , gomba ellenes vegyületek : lactocidin , acidolin , lactacinB , acidophilin , hidrogén-peroxid , és a tejsav . Ismét kialakul a hüvely és a belső nemi szervek egészségét őrző hatékony kémiai védettség , mely megakadályozza a kórokozók szaporodását és ezzel a gyulladások kialakulását is.
  • Ezzel párhuzamosan a méhszáj hámosodása is beindul és a kezelések végére ismét kialakul a sérülésmentes laphámsejt – páncél . Helyreáll az eredeti , egészséges , hiánytalan mechanikai védettség, mely így a méhnyakrák 90%-áért felelős HPV – vírus szövetbe jutását és szaporodását , ezzel pedig a rosszindulatú folyamatok kialakulását is gátolja.
  • Az így rendezett élettani és anatómiai viszonyok tartós egészséges működést , hosszú panasz-és gyógyszermentes időszakot biztosítanak hűséges párkapcsolat esetén.
  • Növekszik a spontán , természetes fogamzás esélye is! Az utóbbi időszakban pl. alig két hónap alatt 9 esetben hagytuk félbe a kezeléseket terhesség létrejötte miatt.

Az eredmény tartósságát a partner kivizsgálása és célzott kezelése biztosítja.
Időnként mellékhatásként azt észleljük , hogy a kezelések során rendszeresen alkalmazott stesszoldás hatására csökkennek egyéb pszichoszomatikus tünetek is – pl. reflux – gyomorégés.